Home - Studii limbii germane online - Sujete - Sujetul 3 "Alimentarea sănătoasă"

Sujetul 3 "Alimentarea sănătoasă"


Trăim într-o lume în care oamenii întotdeauna se grăbesc și nu au destul timp să mănânce în mod corespunzător. Alimentarea în grabă poate fi dăunătoare pentru organism. Cumpararea fiecarui produs dorit este, de asemenea, riscantă. Astăzi, există multe produse care sunt modificate genetic. Aceasta înseamnă că nu au crescut într-un mediu și condiții naturale. Dacă vrem să menținem o dietă sănătoasă, ar trebui să evităm astfel de produse. Alimentația sănătoasă este foarte importantă pentru fiecare persoană. Oamenii înțelepți spun: "Sănătatea este mai presus de cât decât bogăția". Și, într-adevăr, ce putem face bine fără să mâncăm. Aceasta este sursa noastră naturală de energie, deci este mai bine a o alege cu atenție. De exemplu, corpul nostru are nevoie de multe vitamine și minerale, dar nu are nevoie de mult colesterol. De aceea este bine să evitați consumul de alimente care conțin grăsimi. De asemenea, avem nevoie de mai puțin sodiu, care se conține în sare, și de mai puțin zahăr. Eu încerc să mănânc mai puțin dulciuri și prăjituri. În primul rând, aceasta amenință a suprapondera. În al doilea rând, nu este foarte bun pentru sănătate. Pentru sănătate, este bine să mănânci o mulțime de legume și fructe. Către altele produse sănătoase și nutritive se atârnă peștele, produsele de mare, cerealele integrale, produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi, carne de post, ouă, leguminoase, semințe și nuci. Cu toate acestea, mult depinde de corpul fiecărei persoane și de nevoile sale. De exemplu, unii oameni au o alergie puternică la nuci. În acest caz, trebuie să elimine acest produs din raționul zilnic. Incă o problemă este creșterea numărului de rețele de fast-food. Oamenii vor să mănânce repede, dar nu-și dau seama că hrana rapidă este nesănătoasă. Regimul de alimentare este, de asemenea, important. Aceasta înseamnă că trebuie să mâncăm în anumite ore pe parcursul zilei. De exemplu, micul dejun la ora 8 dimineața, prânzul la 13:00, prânzul la 16:00 și cina la ora 18:00. Împreună cu o alimentare sănătoasă, ar trebui să încercăm să ne ținem în formă făcând exerciții, deplăsându-ne cu bicicleta, petrecând mai puțin timp în fața televizorului și nu fumând țigări.

Administrator
166
Share
<